Alla inlägg under juni 2016

Av Jeppe Mollerup - 1 juni 2016 11:51

Hej Allesammen


Hvis du går og overvejer at tage 9. eller 10. klasse på efterskole, så kan jeg klart anbefale dig at deltage i efterskolernes dag   . Det er en helt særlig dag i Danmark, hvor alle efterskoler i landet holder fælles åbent hus.

Her kan alle interesserede unge mennesker som overvejer efterskole, samt deres forældre og søskende komme rundt og besøge den efterskole/de efterskoler som de umiddelbart har interesse for.


Jeg synes det er super vigtigt, at man kommer ud og "fornemmer" sin kommende efterskole. Det bliver trods alt dit andet hjem i et helt år, så det betyder alt at du ikke kun har interesse for skolens linjefag men også at du synes at du vil passe ind i miljøet på skolen.


Jeg har selv gået 9. klasse på fodbold efterskole - og det var det bedste skoleår i mit liv. Jeg gik på Halstedhus Efterskole nær Nakskov, hvor der hvert år kommer ca. 140 nye elever til 9. og 10. klasse. Skolen har de lækreste omgivelser og de bedste faciliteter - og så er der simpelthen et fantastisk godt sammenhold på skolen.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards